Zambind prin ploaie …

Imagine

asa s-a sfarsit ziua mea de Dragobete. In aceasta zi mi-am dorit mai mult ca oricand sa simt dragostea, sa-i simt mirosul si vibratia. Inca de dimineata m-a urmarit acest gand. De cand am luat primul contact cu aerul rece al diminetii am simtit un parfum special, este ca atunci cand esti la 300m inaltime si iti taie deodata respiratia un aer proaspat, dulce, care iti patrunde prin toti porii, si te invaluie intr-o beatitudine coplesitoare.

Nu prea tarziu in noapte o ploaie marunta si deasa a invaluit Bucurestiul intr-o aura de mister. Nu vedeai decat picuri mici stropindu-ti fata si simteai doar adierea unui vant placut. Am trait cel mai frumos sentiment. M-am oprit o clipa in lumina semafoarelor si am simtit mirosul ploii care imi mangaia chipul si adierea blanda care imi flutura parul in aer.

I could die for such a pleasure…

Pasii mei s-au indreptat iuti spre bulevardul luminat si in zare priveam cum mii de particule aurii cadeau peste linistea adanca care plutea parca pe strazile ude. Zambeam. Si iubeam. Natura este un izvor nesecat de placere.

Fugeam, simteam cum mirosul ploii ma cuprinde si ma umple de energie, imi simteam corpul plutind prin baltile ude si traiam, vibram si ma contopeam cu natura care ma imbratisa.

Este fara doar si poate o senzatie cu totul deosebita, mirosul ploii care iti patrunde in plamani este de fapt cel mai pur si nobil sentiment fata de natura ce ne inconjoara, este raspunsul nostru la ceea ce ni se ofera de intregul Univers si sentimentul unic ca suntem iubiti.

 

 

 

Lasă un răspuns

