Imprimavareaza-te!

 

 

Imagine

Ramas bun iarna, bun venit primavara!

Acest anotimp al schimbarii, al unui nou inceput, al primelor raze de soare imi face inima sa surada si sa se bucure, simt emotia renasterii in culori, respir un aer nou, mai proaspat, mai vesel, mai surprinzator, imi imprima dorinta de a fi un om mai bun, de a darui asa cum natura ni se daruieste noua, ma simt fericita prin simplul fapt ca traiesc si ca ma pot bucura de aceasta abundenta a naturii care infloreste prin culori, arome si senzatii dulci.

In fiecare an ma surprinde acest 1 martie bland si delicat, un inceput de primavara mai mult in suflet decat calendaristic. Sentimentul ca iarna rece s-a sfarsit imi imprima un gand jucaus ca de acum inainte totul este posibil, de azi inainte pot visa si zburda in emotii, sentimente, dorinte si placeri, simt aerul schimbarii si al unei stari permanente de bine.

Imi apare in minte imaginea soarelui care ma va incalzi in fiecare zi timp de mai bine de o jumatate de an, port deja in suflet emotia diminetilor calde in care pot bea cafeaua pe balcon, meditand iar inima se imbata de placerea unor miresme noi. Ador primavara …

Mi se pare ca acum traiesti din plin, esti liber si de neoprit, te bucuri de natura vesela si insorita si totul este posibil.

Plecand cu o astfel de atitudine in fiecare zi nu ar avea cum sa nu iti reuseasca orice ti-ai propune.

Imi place primavara pentru ca imi pot propune visuri marete, pentru ca abia astept sa merg in Herastrau sa ma plimb cu ochelarii de soare la ochi si cu mainile in buzunar, pentru ca ador sa ma trezesc devreme si sa respir aerul inca pur al zorilor, pentru ca ador soarele cand imi zambeste si pentru ca traiesc din plin fiecare clipa, mai mult decat in orice alt anotimp.

Este vremea renasterii, a noilor inceputuri, este timpul sa-ti propui si sa sarbatoresti, este timpul sa te imprimavarezi de primavara!

Lasă un răspuns

