13/3/2013

Imagine

Desi nu sunt o fire superstitioasa, am o oarecare retinere pentru ziua de 13 si uneori ma astept sa se intample CEVA in aceasta zi. De cele mai multe ori negativ.

Dar astazi a fost o zi cu totul speciala. Nu a fost o simpla zi de 13, care uneori se intampla sa pice si martea, spre deliciul amar al superstitiosilor, ci a avut o rezonanta fericita de cifra 3 in toate elementele componente ale intregii zile. O zi de treisprezece, in a treia luna din an, in anul doua mii treisprezece.

Aceasta zi vestea ceva frumos inca din orele diminetii, de la soarele care stralucea puternic in parbriz si te indemna la actiune si succes, continuand cu strazile libere ale Capitalei la orele pranzului, lucru rar intalnit, apoi oamenii pe care i-am intalnit erau mai senini, mai calmi, mai toleranti, lucrurile mergeau bine, parea ca nici un obstacol nu se intrevede la orizont, desi prin locuriile mele de bifat in aceasta zi cozile si testul rabdarii erau la ordinea zilei.

Cand deja ma obisnuisem cu aceasta beatitudine a unei zile petrecuta in stil european – numai  la Paris am mai simtit aceasta bonheur de vivre –  care incepea sa imi placa din ce in ce tot mai mult, se intampla deodata ceva…in timp de demaram la culoarea verde a semaforului, in Piata Dorobanti, un loc preferat, fredonand piesa mea favorita care tocmai rula la radio, apare el in fata mea.

Mi se pare fantastica emotia de cateva milisecunde care mi-a patruns in corp, in minte si-n simtire la revederea unei persoane dragi, care trecea pe langa mine, in timp ce masinile noastre rulau in directii opuse, si nu a durat decat cateva secunde ca unul sa treaca pe langa celalalt, fiecare in lumea lui, dar am simtit acea secunda atat de puternic ca si cand timpul chiar s-ar fi oprit in loc.

Fara indoiala emotiile puternice sunt cele care iti raman vii in suflet toata viata, devin amintirile dulci ale unor momente magice si te incarca cu o energie pozitiva fara egal.

Ziua aceasta chiar a fost perfecta. Si va ramane o amintire calda si placuta a unei zile de 13 in care mi s-au intamplat numai lucruri fericite.

Lasă un răspuns

