Si-mi place…

Titanic-Jack-Rose-jack-and-rose-22328108-1706-960

Cand pot sa iti spun ce gandesc, cand imi deschid sufletul iar tu ma privesti si ma asculti fara sa ma intrerupi.

Cand pot sa fiu eu, spontana, sensibila, emotiva, sa rad si sa plang, sa ma las imbratisata de bratele tale, sa ma pierd, sa traiesc clipa, sa ne privim si sa nu ne vorbim.

Cand ma privesti insistent si eu rosesc, si atunci ma iei de mana ca sa ma simt iubita.

Cand imi aduci flori din curtea bunicii, invelite intr-o bucata de ziar, si imi place cum iti stralucesc ochii cand mi le oferi si ma simt o adevarata lady.

Cand ne plimbam noaptea in parc, si ne asezam pe iarba si ne uitam la stele, si visam, si spunem povesti, si ne destainuim, si ne dau frau liber imaginatie, si zburam cu gandul peste mari si tari si savuram viata in toata plenitudinea ei.

Cand conduci, si eu stau in dreapta ta, si te privesc cat esti de atent si de minunat, si mai intorci privirea cateodata si ma saruti, si mana ta aluneca usor pe piciorul meu, si rasuflam amandoi cu drag ca ne avem alaturi.

Cand fugim noaptea la mare, si mancam o inghetata pe faleza, si ascultam muzica de pe malul marii, si ne plimbam desculti si apa ne loveste usor, iar briza ne poarta gandurile departe in larg.

Cand gatesti, si pui suflet, si o faci cu dragoste, si iti iese cea mai buna mancare pe care am savurat-o vreodata.

Cand facem dragoste ca doi nebuni, pana noaptea tarziu, de parca ar fi sfarsitul lumii a doua zi, si nu ne mai saturam sa ne sarutam, sa ne strangem in brate si sa ne privim fata in fata si sa ne simtim inimile batand una peste cealalta.

Cand imi spui ca imi sta bine pe tocuri, si ma simt femeie, ma simt admirata de fiinta iubita si imi este suficient.

Cand ne sarutam in pauzele de la opera, si toata lumea aplauda, si este intuneric, si noi aplaudam si ne sarutam, si ne aplaudam ca ne avem alaturi.

Cand ma cuibaresc in bratele tale la film, la o secventa de groaza, si tu ma iei in brate prin scaunul care ne desparte si imi spui ca ma iubesti si eu zambesc si imi trece  frica pe loc.

Cand ma suni imediat dupa ce ai plecat ca sa imi spui „mi-e dor de tine”.

Cand adorm in bratele tale, in lenjeria cu miros proaspat de lavanda, si impartim aceiasi perna amandoi.

Cand ma faci sa zambesc dupa o zi lunga si obositoare, si spui un banc sau razi de mine si uit de toate grijile cotidiene.

Cand esti atent si retii ce-mi place si ma surprinzi cand ma astept mai putin.

Si-mi place ca existi undeva  in aceasta lume mare.

Lasă un răspuns

