cedez romantism

Imagine

Daca intrebi astazi ce inseamna sa fii romantic ti se vorbeste despre intimitate, emotii abia soptite, iubire, spontaneitate…dar si despre poezie, spirit, natura.

Se spune ca femeile sunt mai romantice. Tine de natura eului lor sa se plieze pe partea afectiva a vietii. Tine de ele sa creeze si sa traiasca pentru a crea sentimente. Femeile romantice sunt mai frumoase. Femeile au inventat romantismul. Ca vorbim de o cina romantica, de o seara in doi, de o declaratie de dragoste sau de plimbari pe malul marii sub clar de luna, cu siguranta femeile sunt cele care savureaza aceste placeri. De ce? Pentru ca sunt romantice…Cum e cu romantismul? Sa ma gandesc putin…ca femeie.

Innebunesc de placere cand sunt intampinata cu un buchet de flori, fie ele culese si din gradina bunicii, iar freziile sunt in topul preferintelor pentru mirosul lor feeric, ma incanta sa mi se trimita epistole de amor cand tocmai ne-am despartit dupa o seara petrecuta impreuna, ma topesc de placere cand lenjeria alba de pe pat e presarata cu petale de trandafiri, ma emotionez cand imi dai intalnire intr-un oras in care nu am mai fost pana acum, doar ca sa bem o cafea pe o terasa plina cu flori, mi se increteste pielea de emotie cand faci lucruri spontane la care nu ma astept, si imi place sa-mi spui in fiecare zi ca ma iubesti.

Nu mi-e rusine cand e vorba de simtire si traiesc intens fiecare moment de fericire. Plang la filmele romantice pentru ca stiu sa le analizez cu acel organ zeiesc: inima. Ma minunez de o gaza sau de o sclipire a naturii si sunt extrem de fericita cand stau in ploaie, si te tin de mana. Mi se pare absolut minunat momentul acela cand cinam amandoi la lumina lumanarilor, si ne privim, si ne zambim, si imi simt inima in al noulea cer de exaltare.

Si poate sunt de moda veche, dar imi plac toate gesturile acelea de pe vremea nobilelor curtezane, cand imi saruti mana si ma conduci pana la usa casei, cand te porti ca un adevarat cavaler iar eu ma simt o nobila domnita.

Si imi place sa iti gatesc, si sa te astept cu masa frumos pregatita, si te surprind cu o reteta noua, care stiu ca iti place. Si imi place sa ne rasfatam cu micul dejun servit in pat, intr-o duminica insorita, si apoi mergem in parc si ne plimbam cu barca.

Si mi-ar placea sa imi canti o serenada intr-o seara cu luna plina, chiar daca nu esti cel mai bun cantaret, si iti tremura vocea, si mi-ar placea sa privim stelele de undeva de sus, si sa-mi pun o dorinta cand vad o stea cazatoare, si sa facem toate lucrurile alea nebunesti care ne trec prin minte si care ne fac sa zambim.

Romantismul este un elixir care imi mangaie sufletul si il hraneste continuu cu iubire, pace si speranta.

Sunt foarte romantica. Poate mult peste limita dar imi place, asa simt, daca nu as fi asa nu as mai fi eu, m-as simti pustie.

Romantismul este parfumul ce transforma ratacirea in traire. Romantismul este vraja care transforma praful vietii de zi cu zi intr-o ceata aurie. Despre romantismul, mereu cu dragoste…

„Peste-a vremurilor vraja
Intr-un foisor tomnatic,
Protector ne sta de straja
Geniul marelui romantic.

Si prin viscolul salbatic
Crivatul mai aspru bate,
Dar geniul tau, mare romantic
Universul il strabate.”

Lasă un răspuns

