impreuna este cel mai frumos loc

Imagine

Dorul de tine ma strange mai tare decat funda rosie cu care ne-am legat sufletele. Ai fost langa mine si am atins cerul impreuna, am fost langa tine in timp ce dormeai, te trezeai inaintea mea si ma priveai si nu ma mai saturam sa ma uit in ochii tai atat de calzi.

Mi-e dor sa te iubesc indelung si sa iti vad fericirea pe chip si uimirea si mi-e dor de cat de frumosi sunt ochii tai cand ma privesti cu dragostea vorbindu-ti in priviri…Si cat de frumos te simt in mine cand pur si simplu alegi sa asculti si vrei sa intelegi si sa fii cu mine, sa fim noi. Cata iubire e in noi…

Mi-e dor sa imi deschid bratele pentru tine, mi-e dor de abandonul total si daruirea pe care le simt inflorindu-mi fiinta, de cat de tare ma copleseste fiinta ta masculina de fiecare data.

Mi-e dor de parfumul tau de barbat, mi-e dor de cat de frumoasa sunt cand ma infior de dorinta de tine.

Mi-e dor de cum te iubesc, caci ma simt asa de bine si de mine insumi cand iubesc. Mi-e dor de tot ce traiesc alaturi de tine, desi traiesc chiar acum in inima mea totul, pentru ca tot ceea ce traiesc iubind imi trezeste un dor imens de tine, ma face sa ma simt reala, imi face dor de adevar si iubire.

Mi-e dor sa te alint cu inghetata cu aroma de trandafir, care ne place asa de mult, mi-e dor sa te hranesc cu mana mea, si-mi place cum razi, emani fericire prin toti porii.

Mi-e dor de cum se joaca viata si iubirea prin noi si mi-e dor de cum radem, de cum radem noi impreuna.

Mi-e dor la nesfarsit de dorul pe care il trezesti la infinit in mine.

Pentru ca mi-e dor ma las purtata pe aripile vantului pentru a ajunge in gandul tau. Pentru ca mi-e dor ma invelesc  in fiecare seara cu umbra inimii tale. Pentru ca mi-e dor ascult ciripitul pasarilor cu speranta ca imi va aduce un mesaj de la tine. Pentru ca mi-e dor ma uit in oglinda si te vad. Pentru ca mi-e dor iti simt bratele inconjurandu-ma atunci cand imi este frig. Pentru ca mi-e dor iti aud vocea si in cea mai mare aglomeratie. Pentru ca mi-e dor iti simt gustul sarutului in toti porii…si toate acestea de la cateva sute de kilometri distanta.

Cand mi-e de dor, mi-e dor de tine si mai ales de tinele din tine.

Lasă un răspuns

