Recunostinta pentru viata pe care o traiesc

Imagine

Astazi este o zi de o mare insemnatate emotionala, este o zi care candva a insemnat foarte mult pentru mine iar astazi, privind in urma, am realizat cat de multa recunostinta ii port acestei zile de 14 mai.

M-am trezit cu un singur gand. Acela de a fi recunoscatoare acestei zile si acestei vieti care mi-a fost dat sa o traiesc, o viata in care singura constanta a fost insasi ea.

Sunt recunoscatoare pentru ca astazi exist, din dragostea a doi oameni care nu sunt perfecti dar care sunt cele mai importante si minunate fiinte din viata mea. Le sunt recunoscatoare pentru tot ceea ce sunt, pentru simplul fapt ca exista si ca sunt alaturi de mine. M-au dorit mult, m-au sprijinit in absolut toate nebuniile mele, m-au incurajat sa incerc tot ce imi placea, m-au ajutat mereu, absolut mereu, cu tot ce au putut, adica cu tot ce aveam nevoie de la ei, m–au iubit cel mai mult dintre toti oamenii pe care am avut ocazia sa ii am alaturi la un moment dat in viata mea, m-au iertat cand am gresit si m-au imbratisat, au fost umarul pe care am plans, mi-au vrut binele, m-au certat ca sa ma ajute sa evoluez, m-au criticat intr-un mod constructiv, mi-au dat sfaturi, m-au incurajat, m-au alintat si m-au ajutat mereu.

Sunt recunoscatoare ca nu sunt singura, ca am o sora, pentru care mi-as da si viata, si niciun sacrificiu nu ar fi prea mare pentru ea. Ma bucur ca este alaturi de mine, ca ma pot baza pe ea, ma bucur ca ne mai certam uneori, ma amuz cand ne mai scriem mailuri si ne mai spunem oful, si apoi ne impacam, ma bucur ca e fericita, ca e bine, ca e sanatoasa, ca a ajuns un om mare desi mi se pare ca timpul a trecut mult prea repede ca sa si realizez ca este un adult acum, ca are o familie…

Sunt recunoscatoare pentru toti oamenii speciali pe care i-am cunoscut, pe care destinul mi i-a scos in cale la un moment dat, cand aveam nevoie unii de altii. De la toti cei care mi-au fost alaturi am invatat cate ceva. Astazi cred ca sunt suma tuturor lucrurilor bune ale tuturor oamenilor pe care i-am cunoscut. Pe unii i-am ascultat, i-am iubit, i-am idolatrizat, pe altii i-am apreciat, i-am respectat, i-am copiat, am luat tot ce aveau mai bun si am creat adultul din mine.

Sunt recunoscatoare pentru toate relatiile pe care le-am avut, si care nu au fost multe. Dar cele care au fost m-au maturizat, au scos ce aveam mai bun in mine, m-au motivat si m-au format ca om. Le sunt recunoscatoare celor care m-au iubit, la un moment dat, celor care mi-au aratat-o sub nenumarate forme, celor care m-au sprijinit, si care au fost alaturi de mine atata timp cat au simtit asta.

Sunt recunoscatoare pentru toate lucrurile frumoase pe care le-am facut, pentru ca Cineva acolo sus m-a ajutat mereu si nu m-a abandonat niciodata, si a fost mereu Acolo cand am avut nevoie de El. Sunt recunoscatoare pentru ca ma asculta mereu, ma intelege si mereu imi deschide cate o fereastra chiar si prin cel mai puternic zid.

Sunt recunoscatoare pentru viata pe care o traiesc. Sunt fericita pentru ca am avut viata pe care mi-am dorit-o, in fiecare moment. Sunt recunoscatoare pentru ca am calatorit mult, si cand spun mult, e mult. Privesc in urma si sunt fericita…ca am vazut de 6 ori Parisul, si ma simt ca acasa de fiecare data cand ajung pe charles de gaulle, pentru ca este cea mai mare realizare pentru sufletul meu boem, iar ultimul drum va ramane etern cea mai frumoasa amintire vie, ca am cutreierat toata riviera franceza in lung si-n lat, ca am vazut cannes-ul si am pasit pe covorul rosu, ca am simtit viata luxurianta de la monaco, ca am vizitat cazinoul, ca am vazut nisa si m-am plimbat o noapte intreaga pe promenade des anglais, ca am facut baie in marea mediterana, si am spart cluburile absolut luxuriante de pe coasta de azur in cea mai frumoasa vacanta din studentie, ca am stat in balconul julietei si am retrait pentru cateva clipe secventa din shakespeare, ca m-am plimbat cu gondola pe canal grande, si am savurat aerul venetian in spiritul romantic al italienilor, ca am facut cumparaturi la milano exact ca vedetele si am vizitat cea mai frumoasa catedrala din lume,  ca am mancat castane coapte si am baut punch in cea mai frumoasa piata de craciun vieneza, ca am ascultat concertul de anul nou al orchestrei filarmonice de la viena si l-am ascultat pe mozart chiar la el acasa, alaturi de strauss si de alte nume mari ale muzicii clasice, pentru ca mi-am serbat ziua de nastere acum 2 ani la praga, si am dardait ca la polul nord, la minus 30 de grade, si mi-a ramas ca o amintire de neuitat sa vezi vltava aproape inghetata, si am baut ceai cu rom zilnic timp de o saptamana si a fost cea mai tare senzatie traita, ca am sarbatorit doua sarbatori pascale in stil catolic, in tara sfanta, si a fost o experienta deosebita intru totul, ca am mancat cea mai buna inghetata la 2 euro la varna, ca am vorbit spaniola mea invatata de la telenovele la barcelona, la madrid, la valencia, ca am petrecut cele mai frumoase vacante de vara pe taram spaniol, ca am fost pe atlantic in cea mai lunga croaziera, care nu a durat decat o zi dar mi s-a parut eterna, asa a fost de frumoasa, pentru ca vazut balena albastra la 1 metru de mine, si ca m-a pupat un delfin, pentru ca cel mai frumos apus este fara doar si poate in tenerife, iar cearcanele diminetii compenseaza inzecit o noapte petrecuta pe plaja ascultand sunetul oceanului, sunt recunoscatoare pentru toate aceste momente care m-au incantat, m-au exaltat si mi-au facut sufletul sa vibreze la cote inimaginabile, sunt recunoscatoare ca am avut ocazia sa cunosc lumea si universul ei magnific. Sunt recunoscatoare destinului care m-a ales ca mi-a purtat pasii pe pamant francez, spaniol, italian, german, grecesc, slovac, sloven, bulgar, olandez, ceh, belgian.

Sunt recunoscatoare pentru ca viata mi-a dat mereu tot ce mi-am dorit, pentru ca am slujba care ma implineste, pentru ca ma trezesc cu drag si fac ce-mi place, sunt recunoscatoare pentru ca am atatea de oferit, pentru ca imi place sa fiu un om mai bun cu fiecare zi, pentru ca imi place sa ajut, sa fiu de folos, pentru ca imi place mai mult sa ofer decat sa primesc, pentru ca am acumulat lucruri si experiente frumoase de-a lungul vietii.

Sunt recunoscatoare pentru ca am putut face tot ce mi-a placut, pentru ca am facut facultatea care mi-a placut, pentru ca stiu franceza, engleza si spaniola, pentru ca pot merge oricand la teatru, la opera la opereta, la film, la concerte, la spectacole, pentru ca imi place viata culturala a capitalei si pentru ca nu m-as satura nicicand de arta, sunt recunoscatoare pentru ca respir, simt si traiesc in bucuresti, pentru ca pot merge in cele mai frumoase parcuri, pentru ca in fiecare zi cunosc oameni noi, minunati, de la care ai ce invata, sunt recunoscatoare pentru ca munca imi este apreciata, si lucrez cu drag, si ma bucur cand primesc aprecieri. Este cea mai mare satisfactie interioara, este raspunsul si confirmarea ca oamenii au nevoie de ceea ce tu faci, si o faci bine.

Sunt recunoscatoare pentru ca am iubit si am fost iubita de atatea ori. Si am fost fericita. In toate relatiile frante la un moment dat am fost fericita, sunt recunoscatoare ca am trait momente de vis, clipe feerice cum nu stiu cati oameni au avut ocazia sa le traiasca intr-o viata, sunt recunoscatoare pentru ca am simtit viata la intensitatea ei maxima, am savurat fiecare clipa de placere la cotele cele mai inalte si am atatea amintiri frumoase. 

Sunt recunoscatoare pentru tot. Si nu voi putea niciodata multumi indeajuns pentru tot. Sunt recunoscatoare pentru viata pe care o traiesc si nu voi putea multumi niciodata indeajuns.

Lasă un răspuns

