lucruri simple

Imagine

De la un timp am inceput sa traiesc viata altfel. Am inceput sa traiesc simplu. Am observat ca lucrurile simple sunt cele mai profunde si cele mai placute.

De la un timp ma aflu intr-un proces de dezvoltare personala si intr-o evolutie spirituala continua. Ma descopar in fiecare zi, experimentez lucruri noi si ma simt bine facand bine.

Am inceput sa observ lucruri, sa ascult oameni, sa privesc natura, sa respir, sa meditez, sa reflectez, sa uit, sa ma gandesc, sa iert, sa ma las purtata de vant, sa imi las sufletul liber si mintea goala. Este o senzatie nemaipomenita.

In fiecare zi imi acord timpul acela interior, acele cateva minute de meditatie, la o cana de ceai dimineata pe balcon, in care nu ma gandesc la absolut nimic, doar imi ascult respiratia si privesc orizontul. Ma ajuta sa ma deconectez, sa ma apropii de natura, sa fiu in armonie cu tot ce ma inconjoara.

In fiecare zi ma opresc cateva minute din alergat, si in acele cateva minute imi aduc recunostinta pentru toate lucrurile frumoase din viata mea, pentru tot ce am, pentru toti oamenii dragi, ii acord sufletului o clipa de ragaz sa poate respira aer pur. Imi place senzatia aceea cand nu ma gandesc la nimic, si de fapt ma gandesc la tot. Dar este o senzatie placuta, fara griji, fara planuri. Ma gandesc doar la clipa aceea in care respir, in care constientizez ca sunt vie si ca traiesc viata mea.

Incerc in fiecare zi sa iert, sa nu ma mai gandesc la ce nu am ci doar sa multumesc, sa apreciez si sa fiu recunoscatoare pentru ceea ce sunt.

Ma opresc in fiecare zi din goana asta dupa orice, si reflectez putin, si imi dau seama ca sunt lucruri fara importanta, ca viata este ea insasi atat de importanta sa iti mai poti dori altceva in plus.

In seara aceasta cand ma intorceam spre casa am vazut un apus superb peste malurile dambovitei. M-am simtit atat de fericita si de norocoasa ca pot observa lucrurile acestea, ca le pot simti si ca ma pot bucura de ele.

Imi aduc recunostinta in fiecare zi pentru lucrurile simple de care ma pot bucura si pe care credem de multe ori ca ni se cuvin, ma bucur de soare, de clipa cand deschid ochii dimineata, ma bucur de ploaia cand imi uda obrajii, ma bucur de oamenii care trec pe langa mine, imi confera siguranta, simt ca nu suntem singuri pe planeta asta, ma incanta toate miracolele naturii si micile placeri ale vietii.

Ma bucur de lucrurile simple pentru ca sunt singurele care ma fac fericita cu adevarat in acest moment al vietii daca le acord putina atentie. Si ma bucur de tine si de tot ce insemni, de tot ce mi-ai oferit, te stiu aici, pe acest pamant, si ma bucur ca sunt contemporan cu tine.

Lasă un răspuns

