locurile care ne amintesc de cate ceva

Imagine

Suntem suma tuturor experientelor, deciziilor, actiunilor intreprinse pana in momentul de fata. Suntem suma tuturor sentimentelor, trairilor, emotiilor traite alaturi de oamenii care la un moment dat au existat in viata noastra. Suntem suma tuturor momentelor traite, prin toate locurile prin care pasii nostri au pasit la un moment dat. Suntem suma tuturor amintirilor frumoase pe care le vom purta mereu in sufletul nostru. 

Fiecare amintire isi are locul ei si de fiecare data cand pasim in acel loc ne incearca o emotie diferita de fiecare data. O parte din noi ramane in fiecare loc in care am fost fericiti, in care am zambit, in care am iubit.

Sunt sigura ca fiecare dintre noi pastreaza un zambet inocent pentru fiecare loc de pe pamantul acesta in care a simtit o emotie puternica si care ii va aminti intotdeauna de o clipa de fericire.

Locurile prin care trecem vor pastra aroma unei amintiri care poate ne-a marcat, poate ne-a schimbat viata, poate am ras sau am plans alaturi de cel drag, locul acela in care candva s-a scris istoria destinului nostru. Si chiar daca anii trec acel loc va ramane etern un loc drag, un loc incarcat de gandurile noastre, de emotia puternica si de fiorul din inima pe care il vom simti de fiecare data cand pasii ne vor fi purtati inapoi in timp, in locul pe care il iubim si care ne iubeste.

Dupa o zi petrecuta in orasul natal mi-am dat seama cat de legata sunt de locurile acelea si cat de multe amintiri rascolesc inca sufletul meu. Desi am luat decizia de a pleca acum 2 ani de acolo, pentru a-mi implini alte visuri, reintoarcerea in acel loc imi trezeste de fiecare data sentimente si emotii puternice.

Acel loc, care poate doar trecerea impasibila a anilor ii mai schimba aspectul, pastreaza toate amintirile copilariei mele, ale adolescentei mele si ale inceputului meu timid ca adult. De fiecare data cand revin in acel loc ma incearca sute de amintiri si privind un oras care nu s-a schimbat poate cu nimic de cand am plecat imi dau seama cat de mult m-am schimbat eu.

Sta in firea umana sa apreciem ceva abia dupa ce am pierdut lucrul acela, sa ne dam seama cat de mult iubim pe cineva abia dupa ce nu mai e langa noi, sa ne fie dor de cineva cand nu ne mai este aproape, sa ne pese de ceva atat de mult abia dupa ce nu ne mai este accesibil.

Iubesc mult locul acela. Locul acela in care am trait cele mai frumoase momente ale vietii mele, locul in care am cunoscut cei mai frumosi oameni, locul acela care pastreaza cate o amintire in fiecare fir de iarba.

Iubesc tot la locul acela. Parcul in care am intalnit iubirea, biserica in care m-am rugat, scoala care m-a invatat, notariatul care avea sa-mi devina cel mai de pret, aleile pe care m-am plimbat, bulevardul pe care l-am strabatut in lung si-n lat, prietenii pe care i-am lasat in urma, Amara cea draga mie, stadionul pe care am alergat, strazile pe care am umblat, terasa in care ieseam, tot, absolut tot poarta o amintire de neuitat.

Locurile dragi noua sunt atat de importante pentru ca de obicei le asociem cu oamenii dragi care au facut parte din viata noastra si cu care am impartit aceleasi sentimente in acele locuri. Peste ani devin amintiri pretioase, devin suma a ceea ce suntem astazi, devin o parte din noi si le iubim din ce in ce mai mult cu fiecare an.

Locurile acelea in care traim intens devin o parte din noi si vor avea un loc aparte in inima noastra prin tot ceea ce ne-au facut sa simtim candva.

Sa iubim mult locurile prin care am trecut, locurile dragi noua, sa ne intoarcem mereu pentru a le aduce recunostinta noastra si sa le purtam mereu in suflet ca pe cele mai de pret comori descoperite. Sunt darul nostru cel mai de pret, sunt amintirile noastre, sunt insasi viata noastra traita.

Lasă un răspuns

