amintiri din viitor

Imagine

Simt fiorul dragostei divine,
In minunea fiecarui rasarit,
Simt intreaga vesnicie-n mine,
Pe un varf de munte neclintit.
Fiecare adiere-mi spune,
Cat de blanda e iubirea ta
Fiecare gand imi aminteste,
Ce frumoasa e privirea ta…

Te priveam aseara in timp ce dormeai si nu ma puteam satura de chipul tau drag. Aveai privirea aceea calda si senina care te linisteste numai cand o privesc. Am in minte permanent chipul tau, cand dormi tu atat de frumos, si iti mai pui cateodata mana ta peste umarul meu. Mi-esti tare drag cand dormi alaturi de mine.

Este de departe cel mai frumos sentiment din lume. Este singurul sentiment care te linisteste, care iti confera protectie, siguranta, drag, care te face sa te pierzi in chipul omului iubit, pe care l-as privi neincetat si de care nu m-as putea satura niciodata.

Imi este un drag nebun sa te privesc. Te-as privi fara sa imi ridic ochii, si as putea ramane acolo, atintita asupra chipului tau fara sa mai fie nevoie de nimic altceva.

Mi se pare cel mai nobil sentiment, cea mai placuta simtire, cea mai calda imagine, cel mai frumos lucru din lume.

Mi se pare ca atunci iubesti cu adevarat.  Cand te privesc si nu ma pot satura si ti-as sorbi fiecare centimetru si fiecare particica din chipul tau. Atunci cand intalnesti chipul acela de care nu te mai poti dezlipi, atunci esti cu adevarat fericit. As fi vrut sa fur clipa aceea si sa o pastrez pentru totdeauna, as fi vrut sa iti fur zambetul acela dulce chiar si atunci cand dormi, si sa te am mereu alaturi.

Imi spunea cineva mai in varsta ca tot ce conteaza e linistea caminului tau. Si imi dau seama ca tot ce conteaza este linistea din suflet pe care o simt cand privesc doar chipul tau.

Lasă un răspuns

