traim impreuna o stare de spirit

Imagine

Imi trimiti un mesaj. Zambesc. Te intorci din drum ca uitasei sa imi spui ca ma iubesti. Zambesc. Ma surprinzi cu arome dulci izvorand din bucataria mea, dupa o zi nebuna de munca. Zambesc. Gasesc un trandafir pe parbriz si zambesc din nou, si tu ma vezi. Ma tii strans de mana cand mergem la meci. Zambesc. Nici nu te trezesti bine si deschizi news-ul, sa vezi ce mai e nou. Zambesc. Ajungi furios acasa dupa ce era sa dea un smart peste tine pentru ca era parcat fara frana de mana trasa. Iti zambesc. Dai fuga la bucatarie vineri dimineata si pregatesti cea mai buna ombleta mancata vreodata. Zambesc din nou. Ma surprinzi mereu. Si zambesc. Iti aduc intr-o zi gazeta la pat si tu sari sa ma pupi. Zambesc. Repari tot ce se strica prin casa si te vad transpirat din cap pana in picioare dar mandru ca ai facut un lucru bun. Zambesc. Ne hotaram subit sa plecam din bucuresti intr-un weekend si tragem la sorti destinatia. Zambesc puternic. Mi-ai zis ca intr-o dimineata o sa ma trezesc cu niste boabe de porumb in pantofi sau cu manerul de la usa plin de pasta de dinti si zambesc. Ti-am promis ca o sa te inscriu la urmatorul episod de masterChef si zambesc pentru ca nu ma crezi ca vorbesc chiar serios. Imi place teribil cum te joci cu bichonul si cum o lasi sa te mozoleasca pe toata fata. Zambesc. Imi lasi un biletel si zambesc incercand sa descifrez ce mi-ai scris. Pregatesti cea mai apetisanta limonada si zambesc. Ne imaginam o gramada de lucruri pe care le vom face impreuna cu timpul. Zambesc. Devii nerabdator cand trebuie sa plecam undeva pentru ca eu nu am terminat sa ma machiez. Zambesc cand te privesc. Zici ca vrei sa imi spui ceva si te opresti brusc pentru ca te-ai gandit ca nu vrei sa strici surpriza. Zambesc. Ne apuca cheful de muzica populara la miezul noptii si il cautam ca disperatii pe you tube pe gil dobrica si oftam ca am imbatranit. Zambesc cand te privesc. 

Acesta este un mesaj pentru tine, pentru toate lucrurile pe care ador cum le faci si pentru care nu voi putea niciodata sa iti multumesc indeajuns.

Soarta ne-a tot incercat de cand ne-am cunoscut si mereu ai stiut sa astepti. Sa ai rabdare. Cateodata credeam ca este o calitate specifica mie, insa mi-ai dovedit ca stii sa astepti pentru lucrurile care conteaza. Sa astepti oricat, zicea Paler.

Am asteptat mult. Te-am asteptat mult. Si chiar si in momentele acelea de fericire sublima mai aveam momente de indoiala. Si imi pare rau acum. Imi pare rau pentru perioada in care ai suferit in tacere. Nu meritai. Tu meriti zambet, iubire, respect si admiratie. Pentru ca esti cel mai bun om pe care l-am cunoscut.

Astazi traim impreuna o stare de spirit. Poate cea mai frumoasa de pana acum. Poate cea mai adevarata, cea mai matura si cea mai autentica. Poate pentru momentul asta de acum a meritat sa asteptam, sa ne asteptam, sa avem rabdare si sa credem unul in celalalt.

Astazi savuram fiecare clipa petrecuta impreuna si suntem fericiti. Ne avem alaturi si suntem mai puternici. Visam, speram si traim impreuna.

Pentru toate, pentru tot ceea ce esti TU si pentru toate cate simt cand sunt alaturi de tine, iti multumesc.

1 comentariu (+add yours?)

  1. moi
    Oct 09, 2013 @ 20:44:04

    Esti un zambet;
    gravat in linii frante,
    pe care timpul
    nu se chinuie sa-l schiteze.
    Esti un zambet
    punctat in decor
    doar de sentimente.
    Esti un zambet
    cu un strop de culoare,
    ce singur poate fi grimasa
    Esti un zambet,
    pe care nimeni
    nu il deformeaza.

    Ramai un zambet !

    Răspunde

Lasă un răspuns

