Tu esti cea mai frumoasa parte din mine

Imagine

Ma surprind adesea gandindu-ma la el, la sufletul pereche pe care iti doresti sa il ai alaturi pentru toata viata. Persoana aceea de care iti este cel mai drag, pe care nu te mai saturi sa o privesti dimineata cand ochii sunt inca lipiti, persoana impreuna cu care iti doresti sa ai copii, te vezi peste ani, peste mari si tari, persoana pentru care esti dispus sa faci aproape orice.

Ii priveam recent pe parintii mei. Ma intristeaza gandul ca imbatranesc, ca nu mai sunt tineri asa cum ii stiam acum cativa ani, ii privesc si vad un model de familie pe care mi-l doresc tare mult. Mama imi spunea odata sa imi gasesc un baiat de treaba, sa imi fac o familie, sa am rabdare pentru ca o relatie se construieste in timp. Astazi mi-am amintit fix asta. Ca o relatie se construieste in timp, ca trebuie sa ai rabdare. Dupa fix 6 luni de zile.

Cateodata simt ca nu mai am rabdare. Vreau totul de la inceput, vreau sa avem totul repede, vreau lucruri mari intr-un timp mic, apoi imi dau seama ca ne ardem prea repede in ritmul asta, parca nu mai stim sa construim, parca nu mai avem rabdare ca lucrurile sa se intample exact cand trebuie, adica in timp.

Suntem inconjurati de ispite la tot pasul, stricam relatii, ne pare rau, revenim, iar aruncam cu noroi in oamenii dragi care ne iubesc, ne pare iar rau apoi. Ne indepartam cateodata de lucrurile simple si naturale, rabufnim, ne apropiem iar de ce ne face sa fim autentici. Simt ca viata e prea dura uneori cu noi. Ne pune prea des la incercare si cadem in plasa trairilor superficiale si a sentimentelor contradictorii.

Fix asta fac uneori. Si dupa un timp regret. Mi-ai spus candva ca sunt duplicitara. Poate asa este. Poate nu am invatat cum sa raman fidela sentimentelor autentice care m-au purtat spre tine.

Ma uit la parintii mei si incerc sa invat. Dupa 30 de ani de casnicie, cu certuri, neintelegeri si obstacole ca in orice cuplu au continuat sa ramana impreuna, sa continue sa lupte, sa nu abandoneze, desi tentatia a existat mereu. Dintotdeauna a existat si cealalta cale, a abandonului, pe care noi o luam ca fiind singura varianta posibila. Ei au reparat, nu au aruncat, ei au invatat sa mearga mai departe indiferent ce s-a intamplat, si-au pastrat respectul fata de ei si fata de familia pe care au construit-o impreuna. Ei au invatat sa ramana 2 indiferent de ce s-a intamplat pe parcursul vietii.

Te privesc si imi dau seama cat de mult insemni pentru mine, te privesc si vad in ochii tai restul vietii mele. Mi-am dorit sa avem copii impreuna, in noptile tarzii cand stateam si ne priveam, iti puneai mana peste umarul meu si ma luai in brate inainte de culcare si era cel mai frumos sentiment. M-am indragostit iremediabil de tine si de ceea ce simt atunci cand esti alaturi de mine.

Uneori sunt copilul care fuge pentru ca ii este teama, alteori sunt femeia puternica care te ia in brate, dar intotdeauna esti in gandul meu. Tu esti cea mai frumoasa parte din mine.

1 comentariu (+add yours?)

  1. moi
    Oct 09, 2013 @ 20:36:45

    Nu e nevoie de Cer ca sa atingi stele,nici de vant ca sa te risipesti printre iluzii. Odata ce te ai pe tine nimic nu mai are forta sa te opreasca din visare. Nu lasa sperantele sa traiasca-n… nocturna, parafrazand adevaruri, Ah, de-ati avea noapte-n privire si ziua-n ganduri!?

    Răspunde

Lasă un răspuns

