Asa a fost 2013

box

2013 a fost un an de succes. Un an in care am fost sanatoasa, un an in care am avut liniste si implinire sufleteasca, un an in care am avut parintii sanatosi alaturi, un an in care am realizat fix tot ce mi-am dorit si un an in care am fost rasfatata pe deplin.

A fost un an  in care am calatorit mult, un an in care am cutreierat tara in lung si-n lat. A fost anul teatrului si al prieteniilor adevarate. A fost anul celor mai frumoase vacante. Pe urmele lui Faust la Sibiu pana la Brasovul atat de drag mie, anul cursei nebune pe Transfagarasan alaturi de tine, zambind, anul pralinelor belgiene si al plimbarilor prin ploaie de la Bruges, anul vacantei de vis la 30 de ani, anul povestilor la gura sobei cu gust de mere coapte de la Ucea, anul celor trei mii de kilometrii unici alaturi de tine, anul cinelor romantice si al momentelor ca-n filme.

A fost anul care mi-a adus iubirea, iubirea aceea frumoasa, linistita, calda si armonioasa, de-o viata. Anul in care am avut alaturi doar oamenii frumosi, dragi mie, pe care m-am putut baza oricand. A fost anul in care te-am cunoscut, un 6 Aprilie magic in Turnul cu ceas, a fost anul in care viata a capatat sens si gratie.

A fost anul in care am ales cel mai frumos bison care sa imi fie tovaras de-o viata, a fost anul in care am trait fix cum mi-am dorit dintotdeauna.

A fost anul vietii de cuplu, al discutiilor de oameni mari si al emotiilor puternice. 2013 a fost anul in care sufletul s-a asezat si a respirat iubire. A fost anul in care destinele noastre s-au contopit, anul in care am sarbatorit cea mai frumoasa aniversare pe malul Dunarii, anul in care ma mandresc cu 4 parinti.

A fost anul in care m-am reinventat, anul cel mai de gratie si cel mai frumos. 2013 a fost anul celor 30 de ani de incercari ale destinului. Dar a meritat.

A fost anul in care am ajuns sus, anul in care m-am autodepasit si anul in care am crezut. A fost an de glorie pe plan professional, anul in care am crezut si care mi-a demonstrat ca rabdarea este o virtute.

A fost anul schimbarilor de orice fel, anul in care tot ce am invatat si am acumulat a iesit la suprafata in cel mai frumos mod. A fost anul in care am combinat viata tumultoasa din exterior cu cea intima din odaia casei noastre.

A fost cel mai minunat an pe care l-am trait, si pentru asta Iti multumesc.

Anul 2013 a aratat pe scurt cam asa:

La Sibiu, pe urmele lui Faust, unde urma sa te intalnesc

la sibiu

Brasovul nostru de suflet

Strada_sforii

Cursa nebuna pe Transfagarasan

???????????????????????????????????????????

La Belgique

la_belgique_gour_1

Escapada cu trenul la Bruges

brugge-rozenhoedkaai 2

Cel mai frumos concert si un autograf

me and Chist Norman

La gura sobei, in casuta cu povesti de la Ucea

ucea

Cea mai frumoasa urare

meli

Vacanta de vis a lui 30

Budapest_castle_night_3

Szentendre sau orasul lui Mos Craciun

szentendre_paprikahouse

Lasă un răspuns

