Din tot ce-a fost…

IMG_0167

Imi amintesc tot, de parca a fost azi. Amintirile isi gasesc loc fix in momentul cand ceva dispare.

Aici ne-am cunoscut. De aici de sus din turnul cu ceas de la Sibiu ne-am privit prima data in ochi si am simtit ca ne placeam. Eram buimaci la momentul acela, eu un plimbaret singuratic iar tu aveai sa pierzi un lucru din trecut care nu iti mai trebuia. Incepeam ceva nou. Si atat de frumos.

Prima vacanta a fost de vis, ca orice moment pe care ti-l doresti enorm de mult si abia astepti sa se intample. Un weekend de poveste la Brasov a fost suficient ca sa te indragesc si mai mult si sa iti spun ca te iubesc. Au urmat clipe nebune de asteptare sa te revad, si in fiecare zi iti simteam lipsa tot mai mult. Ne-am dorit sa scapam de distanta dintre noi si cineva ne-a indeplinit dorinta. Acum era liniste. Si bine. Am crezut ca o sa fie din ce in ce mai bine, scapasem de o durere care ne macina. Distanta. Acum ramasesem doar noi cu noi.

Uitasem ca viata nu e mereu roz si la primele probleme au aparut si discutiile de cuplu in contradictoriu, si atunci esti tentat sa pleci, sa fugi de ce nu-ti convine. Le-am depasit cu intelegere si toleranta, ca doi oameni maturi. Am ramas tot doi.  Ne-am apropiat tot mai mult cu fiecare clipa petrecuta impreuna si luna decembrie a fost unul dintre momentele acelea magice de care o sa iti amintesti toata viata. Am vrut sa fie pentru totdeauna,  am trait cele mai frumoase momente, nu se pot descrie in cuvinte momente care iti taie respiratia, nu se pot descrie clipe de vis, nu poti sa explici sentimente supreme. Pur si simplu le simti din tot sufletul si ii multumesti Celui de Sus ca te-a ales sa le traiesti si sa te bucuri intens.

Tu erai ce nu eram eu si eu eram ce nu erai tu. Ne completam, ne ajutam, ne intelegeam, ne acceptam, ne iubeam. Ne doream aceleasi lucruri. Nu stiu unde s-a rupt. Parca m-am trezit dintr-un vis mult prea frumos, din care nu as fi vrut sa plec.

Nu ai inteles niciodata ca nu vroiam sa te schimb, ci vroiam sa continuam sa crestem impreuna. Cand pasiunea scade in intensitate si iubirea nebuna se mai domoleste, raman respectul, increderea, admiratia si dragul.

Imi doream sa ai incredere in mine, sa ma vezi asa cum sunt, sa imi vezi sufletul si sa iti dai seama ca te alesesem. Dintre toti, te-am ales pe tine. Am avut incredere in tine, te-am crezut, mi-am dorit relatia asta. Imi placea de tine asa cum erai, aveai o sumedenie de calitati, aveai totul pentru a fi fericit. Ma aveai pe mine neconditionat, trebuia doar sa discuti cu mine, sa imi acorzi incredere. Peste toate se poate trece daca esti cinstit fata de tine si fata de omul pe care l-ai ales.

Ai inceput sa fii de nerecunoscut, te-ai indepartat de ce conta cu adevarat, te-ai distantat de mine. Ai ales alta cale, pe care eu nu o agream, ti-am acordat timp sa remediezi ce nu era bine, m-ai vazut ca sufar si nu ai schimbat situatia.

Mi-ai ascuns lucruri importante, ai creat o bariera intre noi si m-ai indepartat. Nu mi-ai spus ce te doare, nu aveai incredere in omul care te iubea, mi-as fi dorit sa fim ca o carte deschisa si sa ne spunem tot ce ne framanta.

Din tot ce-a fost n-a mai ramas nimic.

 

1 comentariu (+add yours?)

  1. moi
    Iun 06, 2014 @ 12:14:52

    Si stau pe punte sprijinita de hotar
    Unde minciuna si-ales-o ca altar…
    Caci oarba-am fost cand mi s-a dat sa vad culori
    Si-un an in floare in pustiul de ninsori .
    Nu (va mai) santeti…o pata stravezie mi-ati ramas,
    Sa-i inteleg plecarea fara de popas…!?
    Sa se impace azi cu destinul impartit?
    Sa te impaci azi, iubitu’ sa-ti devina… neiubit!

    Răspunde

Lasă un răspuns

