Momente de colectie

In aceasta luna a lui gustar cand toata lumea este plecata in concediu, eu gust si ma hranesc cu toate clipele frumoase de vacanta adunate in aceste 8 luni care s-au scurs parca prea repede si din acest an. Port cu drag in suflet amintiri de neuitat, clipe de vis si vacante unice, toate adunate intr-o colectie de momente sublime:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

La Manastirea Sambata de Sus am petrecut un Paste incarcat de emotie, si am revenit si a doua oara aici in aceasta vara. O vizita la Manastirea Brancoveanu si o gura de apa de izvor rece si proaspata de la Izvorul Parintelui Arsenie Boca din apropiere te fac sa uiti de toate grijile. Peisajul este foarte frumos si totul te imbie la liniste si rugaciune. De cum am intrat pe poarta, ne-a intampinat o alee plina cu flori. O multime de turisti vin sa viziteze an de an acest asezamant monahal de calugari de la poalele Muntilor Fagaras. Pur si simplu sunt fascinata de aceasta zona a tarii noastre, desprinsa parca din alta lume. Ardealul a fost si va ramane coltul meu de liniste, dupa zbuciumul cotidian al marelui oras.

atra doftana

Nu ai cum sa nu te indragostesti iremediabil de acest loc. Nu ai cum sa il uiti, pur si simplu. Se numeste simplu Atra si se afla pe valea Doftanei. Camere in care te ascunzi in panta dealului, terase cu priveliste spre lac, paduri in apropiere, paduri in departare, miros de aer proaspat si niciun zgomot. Aici orasul se intrerupe. Papilele gustative iti sunt coplesite de aromele preparatelor internationale care se servesc aici, serviciile sunt ireprosabile si este acel loc caruia nu ii poti reprosa nimic. Este locul perfect in care mergi o data si te gandesti mereu la el.

manastire acernica

La Cernica am fost impreuna cu prieteni dragi, Manastirea este superba, padure cat vezi cu ochii, aer curat desi este foarte aproape de Bucuresti si multa liniste.

mamaia nord

Vara a inceput asa cum mi-am dorit la Mamaia, unde soarele si-a aratat forta si ne-am bronzat mai mult decat ne-am fi dorit in numai 24h. Cu toate acestea nu am ratat plimbarile pe faleza, cina de la Scoica acompaniata cu muzica de club si micul dejun savurat pe faleza. Parca si cafeaua are alt gust la mare.

TANCABESTI

O alta premiera a acestui an a fost aceasta locatie, 2 Lakes 2 Brothers, Tancabesti. Locatia este minunata, chiar pe malul lacului, ne-am incantat papilele cu celebra saramura de peste, absolut delicioasa, pentru care merita sa strabati 40 de km din Capitala.

strand voctoria

La strandul de la poalele Muntilor Fagaras te incearca doua sentimente contradictorii. Pe de o parte vezi muntii masivi care se ridica impunatori in fata turistului, si te scalzi in apa calda care te poarta cu gandul la mare. Senzatia este una absolut minunata, drept pentru care aceasta zona si-a castigat premiul de onoare al acestei veri pentru ca poti combina aerul cald si apa placuta de la mare cu peisajul feeric al muntilor care parca iti zambesc de aproape.

ACAPULCO

La Acapulco mergeam de cand eram copil, in fiecare vara era destinatia principala. Anul acesta am revenit in statiunea Eforie Nord dupa multi ani de absenta si am fost foarte placut impresionata. Terasa a fost modernizata si arata ca una din Baywatch, filmul copilariei mele. De acolo de sus poti privi cu incantare marea care se intinde in fata ta, poti asculta valurile cum se sparg la tarm si fericirea pescarusilor din aer.

Asta numesc eu un concediu de 8 luni. Si pentru ca a mai ramas ceva timp pana la finele anului, imi indrept inima tot spre tara noastra, in cautare de noi senzatii si trairi.

Anul asta am vrut sa fiu roman si sa ma bucur de tot ce are tara asta de oferit. Pentru ca are din plin.

 

 

 

Lasă un răspuns

