A fost odata un decembrie…

dec

Asa imi voi aduce mereu aminte de ultimul decembrie. Ca fiind magic, ravasitor de frumos, vesel, plimbaret, iubitor, de neuitat.

O luna in care toate dorintele devin reale si mi s-a confirmat in suflet. Poate e o luna a lui Mos Craciun cu adevarat. Poate e luna in care m-am nascut si ma binecuvanteaza. Poate e doar ultima luna din an in care e bine sa fii cel mai fericit.

Dupa o vacanta splendida la Budapesta, in care am revenit dupa 2 ani si voi reveni cu drag de fiecare data, o minune s-a infaptuit si de acum vom fi 3.

Cum sarbatorile sunt un prilej de bucurie, nu puteau lipsi zambetele, cadourile, momentele petrecute cu familia, povestile la gura sobei si masa imbelsugata. In timp mi-am dat seama ca sunt clipe pretioase pentru care merita sa lasi totul deoparte.

Sfarsitul anului l-am petrecut la munte, acolo unde mi-am dorit sa fiu de ani buni si niciodata nu a fost sa fie. Acum a fost momentul si m-am gandit ca a fost bine ales de Cineva de sus ca sa marcheze finalul unui an grozav, final pe care il doresc tuturor oamenilor cu suflet bun.

Cum e randuiala in Ardeal, nu te poti astepta decat la lucruri bune si foarte bune. Un complex frumos in mijlocul naturii, un  pret decent, o atmosfera absolut minunata, mese bogate si indestulate, bucate traditionale, bufet suedez cat sa isi puna fiecare cel putin 2-3 portii, surprize placute, foc de tabara, vin fiert din partea casei, pe scurt un sejur relaxant si fara nicio surpriza neplacuta. Ardelenii stiu sa isi faca oaspetii sa revina. Si asa va fi. Urmeaza vacanta de Paste, tot la ei, pentru ca ne-au cucerit. O lectie de fidelizare a clientilor si de turism sanatos, fara nicio investitie la Google sau reclame pe blocuri. Singura lor investitie e vorba dulce si ospitalitatea. Si recomandarile nu inceteaza sa curga.

Cum toate lucrurile bune si frumoase se intampla peste granita, respectiv peste munti, nu imi ramane decat sa imi stabilesc obiectivul pe anul in curs: emigrez in Ardeal. Si e pe bune.

 

Lasă un răspuns

