Ne-am saturat de goana…

Ne-am saturat de goana dupa nimic si nimicuri. Ne-am saturat de oameni nepoliticosi, nepasatori, tristi si grabiti. Ne-am saturat de viata agitata si zgomotoasa din marele oras. Ne-am saturat de goana dupa bani pe care ii dam la doctori si nutritionisti ca sa ne spuna cum sa avem un stil de viata sanatos. Traim un paradox perpetuu in care ne invartim fara sa ajungem nicaieri. Alergam, ne stresam, suportam oamenii rai de langa noi care ne macina sufletul si viata si toate astea pentru ce? pentru un stil de viata aparent confortabil in care nu ne mai regasim la un moment dat. Ne-am saturat de miraj, tentatii si ispite pacatoase…

Alergam zi de zi sa facem cariera, sa le facem pe toate, sa fie bine, sa multumim pe toti, sa impacam pe toata lumea. In schimb primim nerecunostinta oamenilor care nu apreciaza efortul ori o apasare nervoasa de la atatea sacrificii.

Totul e atat de simplu si mirajul marelui oras ne acapareaza. Pe timpuri oamenii nu se stresau atat, aveau de toate si totusi nu erau asa stresati. Aveau putin si din putinul lor dadeau si altora; astazi avem mult si ne pierdem esenta, valorile, caracterul. Splendoarea multor generatii s-a risipit in van. Tineri plecati peste mari si tari din cauza sistemului, o societate fara identitate, oameni robotizati cu care esti nevoit sa interactionezi zi de zi si un stres permanent in orice colt al vietii.

Acasa este singurul lor unde ne incarcam, insa pentru scurt timp pentru ca noaptea trece repede si ziua o luam de la capat. Si asa ora de ora, zi de zi, ani de ani…spre o viata.

Ne-am saturat de goana dupa de toate si de fapt ce ne trebuie cu adevarat nu se obtine decat atunci cand iti tragi sufletul dupa tine si esti linistit.

„All you need is love”!

 

Lasă un răspuns

